Followers

Tuesday 29 January 2013

My Trip to Australia


OK, as the tittle above stated, it's a total lie. hehe~ But one day insyaAllah....
Last Saturday, my family and I (plus my cousin) went to Gunung Jerai. We were so excited to see the strawberries plantation and some other veggies there. Unfortunately, there is no more strawberries plantation. I'm not sure why, but other veggies are still there. (nmpk mcm xmnjd je) Anyway, we still have a great time up there and enjoyed the beautiful scenery! ^^


Turun je dari kete, rasa macam ada kat luar negara! 


Look at the flowers! Soooo pretty isn't it! <3


saujana mata memandang~


Actually, hari tu langit cerah n matahari terik tp still rasa nyaman sbb suhu sdrhana sejuk.
Tgk langit mcm lukisan!


huwaa~ 
bygkan, kita slalu tgk kat luar negara org duduk rehat bwh pokok, atas rumput yg cantik, ni lah dia!
kat M'sia pun leh wat jgk, jom g Gunung Jerai! 


hydrangea_bunga ni mmg bnyk kat ats tu! snagat cantik!


I told my ayah, "kak long nak buat umah kat ats ni la, nk tgl kat sni" and my ayah replied, "bleh jom pikir nak buat umah kat mana" hehehe~


....


Sbelum balik, kitorg singgah kat muzium phutanan. yg pncinta alam smulajdi mst suka.

^___^


2 comments: