Followers

Friday 29 March 2013

sahabat...

Sahabat,
Kita slalu memberi n menerima...
Terima kasih sahabat.
Kita jgk kongsi mcm2 cerita...
Terima kasih sahabat.
Ada perkara yg kita minat sama, ada yg xsama...
Xpe, itu yg buat kita lebih erat.
Kita xdpt lari drpd bsengketa n b'masam muka...
Xpe, itu pun buat kita lebih dekat.
Dan kdg2 mungkin aku lupa,
Lupa utk ucap kata maaf n terima kasih, sahabat.

Maafkan aku n terima kasih sahabat...
Maafkan aku kerana xdpt mnjdi sahabat yg baik.
Namun ketahuilah, aku sentiasa cuba utk jadi yg terbaik.
Maafkan aku kerana sentiasa menyusahkanmu.
Namun, igtlah sentiasa ada rasa bersalah dlm hatiku.
Terima kasih utk ukhuwah yg indah ini.
X mungkin akan ada pengganti lain utk ukhuwah sehebat ini.
Terima kasih kerana sentiasa ada.
Terima kasih utk segalanya.

Semoga ukhuwah kita bukan sementara,
Tetapi ukhuwah yg membawa hgga ke syurga.
Aku sayang ko lillahi ta'ala~



No comments:

Post a Comment