Followers

Wednesday 3 December 2014

Jauh Sudah

Ya Allah, lindungilah diriku
Jauhi aku dari kesesatan
Aku tidak mahu hanyut
Ya Allah, aku tidak mahu
Ya Allah, ampunilah aku

Jauh sudah aku melangkah kaki
Menuju jalan ujian dariMu
Melepaskan semua yang ada
Yang diberikan padaku

Kau berikan aku sakit tak menentu
Tiada yang tahu tiada yang mengerti
Apa yang ku rasa
Hanyalah sekasih cinta Kau padaku

Ya Allah lindungilah hidupku
Aku tidak mahu untuk hanyut sekali lagi
Jauhi aku dari kesesatan
Saat aku habiskan masa masa duniaMu

Kau berikan aku sakit tak menentu
Tiada yang tahu tiada yang mengerti
Apa yang ku rasa
Hanyalah sekasih cinta Kau padaku

Ya Allah lindungilah hidupku
Aku tidak mahu untuk hanyut sekali lagi
Jauhi aku dari kesesatan
Saat aku habiskan masa masa duniaMu

Ya Allah lindungilah hidupku
Aku tidak mahu untuk hanyut sekali lagi
Jauhi aku dari kesesatan

~Azizi AF~

p/s: first time dengar lagu ni terus melekat kat hati T__T

No comments:

Post a Comment